Kantoormeubilair: onderdeel van een geheel
Traditioneel denk je bij kantoormeubilair aan een bureau en een bureaustoel, een vergadertafel en wat stoelen, een ladeblok en kasten. Inmiddels zijn er nog wel wat andere categorieën bijgekomen. Bij GZ geloven we in een totaalaanpak voor je kantoor, en kantoormeubilair is daar zeker een onderdeel van. We werken merkonafhankelijk en omdat we vanuit jouw bedrijf en bedrijfswensen redeneren bieden wij je in onze voorstellen het juiste kantoormeubilair aan: passen bij het DNA van jouw bedrijf en tegen jouw budget.
Ergonomisch kantoormeubilair
De functie van kantoormeubilair is volgens ons om mensen op een gezonde manier in staat te stellen hun werk te doen. Het meubilair moet daarom ook een onderdeel van het geheel zijn. Tegelijkertijd is het belangrijk dat de kantoormeubelen zelf hun functie vervullen. Een gebruiker van een werkplek moet geen klachten krijgen, dus het bureau moet op de juiste hoogte staan en de stoel moet geschikt zijn en juist ingesteld staan. De monitoren horen op de juiste hoogte te staan of hangen. Ergonomie is de sleutel tot succesvol hiermee omgaan. Een goede kantoorinrichting begint daarom met ergonomisch kantoormeubilair.
Goed gebruik
Daar eindigt het alleen niet, want dit valt of staat bij de eindgebruiker. Daarom is het niet alleen een kwestie van de juiste spullen, maar ook nazorg en instructie. Onze ergonomisch adviseurs spelen daar ná de projecten graag een rol in. Het is een service die onderdeel vormt van het eindproduct: medewerkers die in staat zijn hun werk optimaal te vervullen. Over service gesproken, trouwens: onderhoud is ook belangrijk. Vraag naar onze service om te weten hoe wij betrokken blijven nadat het kantoormeubilair geleverd is.
Samenwerken
Naast het goed gebruiken van de ergonomie, heb je kantoormeubilair nodig om samenwerken te faciliteren. Wij denken daarbij aan creatieve vergaderoplossingen en speciale ruimtes die ingericht zijn om de werkwijze van teams te faciliteren. Zo ontwerpen we voor organisaties die scrummen speciale Scrumruimtes.
Projecten met kantoormeubilair
GZ OfficeXperience specialiseert in totaaloplossingen voor een geheel kantoor. Wij geloven erin dat we het DNA van een bedrijven kunnen vertalen naar een kantoorinrichting op maat. Dat is niet alleen kantoormeubilair, maar nog veel meer. Echter: bureau’s, bureaustoelen, een vergadertafel en de stijlvolle inrichting van loungeruimtes en kantines – het hoort er allemaal bij. Als een kantoor goed wordt ingericht geloven en beloven wij dat de werknemers effectiever zijn, minder vaak ziek en het aantrekkelijker is om personeel aan te trekken. Die uitdaging gaan we graag aan.
Als wij een inrichting voor je ontwerpen, dan bieden we daarin de volgens ons passende kantoormeubelen aan. Maar ons aanbod is niet beperkt tot volledige concepten. Zo leveren we ook ergonomische thuiswerkplekken. In een wereld waarin we gedeeltelijk thuiswerken, is het net zo noodzakelijk om je medewerkers thuis ergonomisch te laten werken als op kantoor. Ook leveren we bureaus, bureaustoelen, vergadersets en kasten op bestelling voor of na complete inrichtingsprojecten of zelfs geheel daar buiten om – via verkoop, huurconstructies of door kantoormeubilair te leasen met een inruilgarantie.