GZ OFFICEXPERIENCE
inspireert en ontzorgt
Met zo’n 30 gemotiveerde medewerkers geven we dagelijks inhoud aan de GZ OfficeXperience. Wat dat is? Beleving!
“Tafels en stoelen kun je overal kopen. Ook bij GZ. Wij leggen echter graag de lat wat hoger, zodat iedere ondernemer de werkplek krijgt waar mensen optimaal tot hun recht komen.”
– Wout van Laar, directeur
Over GZ OfficeXperience
GZ OfficeXperience, ofwel GZ Kantoorinrichters zoals de
oprichters Zwart en De Groot in 1987 het bedrijf noemden, beschikt over een
zeer compleet “one stop shopping” concept. We hebben misschien wel het breedste en grootste assortiment uit de markt. Vanaf een budgettair heel aantrekkelijk eigen GZ kantoormeubellijn tot fraaie stijliconen. GZ bedenkt het, levert het en monteert het op de juiste plaats. Steeds vaker kwam de vraag uit de markt om bestaand meubilair in te ruilen, te hergebruiken en een ontwerp.
GZ ontwerpt vanaf het eerste vlekkenplan tot complete inrichtingsconcepten vanuit de studio waar ze met zeer ervaren ontwerpers hét verschil maken. Soms een tikje brutaal maar altijd volledig afgestemd op het bedrijfs-DNA van de opdrachtgever, en áltijd binnen het beschikbare budget. Wil je het complete plaatje bij één partij? Vanaf casco tot turnkey oplevering is GZ partij die alles voor je regelt. Tot in de kleinste details. Tegen de allerbeste condities.
Of je nu 2 bureaustoelen of een complete inrichting nodig hebt, bij GZ zijn we altijd blij en dankbaar! Lekker nuchter, betaalbaar, altijd duurzaam verantwoord, vaak zelfs volledig circulair ingericht. Maak het woest leuk voor je medewerkers om op kantoor te zijn.
Een stijlvolle, bij jouw bedrijf passende inrichting verhoogt de arbeidsproductiviteit, reduceert het ziekteverzuim en creëert bovendien aantrekkingskracht voor nieuw en jong talent. Investeer samen met GZ in je werkomgeving en het resultaat bestaat alleen uit winnaars. Daag ons maar uit. We zullen je verbazen en verrassen!
Van inrichting tot benodigdheden
Zonder dat je het door hebt behoren we tot de grotere leveranciers van kantoorbenodigdheden in de Benelux. We beschikken onder andere over kantoorartikelen, facilitaire oplossingen, drukwerkoplossingen, luchtreinigingssystemen en klimaatadvies. Een kantoor bestaat niet alleen uit meubilair, en dus staat GZ ook op dit gebied voor complete ontzorging van de klant. Met persoonlijk contact, advies op maat, en reduceren van kantoorartikelenverbruik voegen onze experts waarde toe aan uw organisatie.
Uiteraard werken we op dit gebied ook aan de transitie naar een duurzaam geproduceerd assortiment. Dat doen we door in te zetten op hernieuwbare
productieprocessen, innovatieve vormen duurzaamheid en uiteraard op recycling. Tevens zoeken we altijd naar de nieuwste manieren waarop een kantoor gebruikt wordt, zodat duurzaamheid en gebruiksgemak hand in hand kunnen gaan.