Accountmanager Projectinrichting

Als Accountmanager Projectinrichting ben je binnen een werkgebied verantwoordelijk voor het realiseren van je omzet/margetarget. Je werkt aan acquisitietrajecten en je adviseert bestaande en nieuwe klanten binnen het gehele MKB, zorg en overheid. Vanaf de verkoop van kantoormeubilair tot totale turnkey inrichtingen en/of conceptmatige uitdagingen ben jij leading. Hierbij krijg je ondersteuning van een professioneel team van eigen binnenhuisarchitecten, support vanuit de binnendienst en ook heb je een State of the Art showroom tot je beschikking.

Je houdt je bezig met het hele salestraject. Dat betekent dat je tegelijkertijd een pionier bent, een goede relatiebouwer en -beheerder alsmede een goede adviseur. Je brengt de markt in kaart door acquisitie, voert contractbesprekingen en volgt de marktontwikkelingen op de voet. Je beweegt je binnen bestaande en nieuwe netwerken en fungeert als een professionele partner.

  • Kortom als accountmanager:
  • Beheer je jouw relaties;
  • Bouw je nieuwe relaties op;
  • Pleeg je acquisitie;
  • Adviseer je over nieuwe trends en producten;
  • Maak je offertes en volgt deze op;
  • Signaleer je trends in de markt en speelt er op in
  • Je bent een belangrijk onderdeel van het bedrijf.

Profiel accountmanager projectinrichting

  • HBO werk- en denkniveau met aantoonbare B2B verkoopervaring;
  • Een professionele, succesvolle key-accountmanager met gevoel voor creativiteit;
  • Je hebt kennis van projectmatig inrichten;
  • Je bent van nature iemand met een eerlijke en open houding;
  • Je neemt graag initiatief en schuwt geen verantwoordelijkheden;
  • Het ontbreekt je niet aan overtuigingskracht, doorzettingsvermogen en creativiteit;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent representatief en klantgericht;
  • Je bent een uitstekend relatiebeheerder;
  • Woonachtig in Noord-Holland.

Een psychologische test kan deel uitmaken van de procedure.

GZ Bedrijfsprofiel

Mensen maken het verschil.

Ons multifunctionele team bestaat uit gepassioneerde professionals. Met vele jaren ervaring in de snel veranderende kantorenmarkt bieden wij totaaloplossingen. Van (her)huisvesting tot complete inrichtingen van werk,- leer of zorgomgevingen. Vanaf een ZZP omgeving tot multinational en altijd vanuit de nuchtere Noord-Hollandse gedachte. Om de kosten beheersbaar te houden, en elke opdrachtgever zoveel als gewenst te ontzorgen maken wij gebruik van een uitgekiend netwerk waar al jaren intensief wordt samengewerkt. Daardoor beschikken we altijd over de juiste specialisten en specifieke kennis en kunnen we u de gewenste kwaliteit bieden tegen de gunstigste prijs.

Bij GZ werken veelzijdige mensen. We zijn uniek in onze samenstelling en Één ding weten we zeker; we regelen het, van A tot Z. Alle disciplines hebben we onder één dak. Wat we ook doen we zijn trots op ons werk en trots op GZ en trots op de klanten waar we voor werken.

De passie en betrokkenheid van onze collega’s is onontbeerlijk. Onze sfeer zorgt ervoor dat collega’s zich snel thuis voelen. Wij bieden uitdagende functies, waarbij betrokkenheid, creativiteit en succes de basis vormen van een mooie loopbaan, zelfs op managementniveau.

Arbeidsvoorwaarden

Een zelfstandige, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid in een organisatie met enthousiaste collega’s. Je krijgt veel vrijheid en volop mogelijkheden jezelf te ontwikkelen. Je ontvangt een uitstekend salaris overeenkomstig het niveau van de functie, daarnaast kun je rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Er is veel aandacht voor persoonlijke ontplooiing en ondersteuning middels het volgen van vakopleidingen en in-house trainingen.

Meer informatie of koffieafspraak?

Stuur je motivatie naar Saskia van der Linde via hrm@gz.nl of bel via 075-6351231.

GZ OfficeXperience
Grote Tocht 98
1507 CE ZAANDAM

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.