Medewerker Commerciële Binnendienst kantoor- en projectinrichting

Commerciële Binnendienst kantoor- en projectinrichting

Beschik jij over organisatorisch talent? Voel jij je als een vis in het water in een hectische omgeving? En hou je er van allerhande zaken gestructureerd af te handelen? Wil jij werken in een commerciële organisatie met gepassioneerde professionals? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie ben jij?

Als commerciële binnendienst voor de afdeling kantoor- en projectinrichting ben jij de steun en toeverlaat van onze consultants. Je bent mede verantwoordelijk voor de uitgaande offertes, het afhandelen van diverse vragen van onze klanten en voor de (administratieve) ondersteuning van onze consultants en projectmanagers.

Wat hebben wij te bieden?

Een zelfstandige, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid in een organisatie met enthousiaste collega’s. Je krijgt veel vrijheid en volop mogelijkheden jezelf te ontwikkelen. Je ontvangt een uitstekend salaris overeenkomstig het niveau van de functie, daarnaast kun je rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Er is veel aandacht voor persoonlijke ontplooiing en ondersteuning middels het volgen van vakopleidingen en in-house trainingen.

Wat verwachten wij?

  • je hebt commerciële binnendienst ervaring op HBO-niveau bij voorkeur in de kantoor- en projectinrichting;
  • je bent stressbestendig en doortastend
  • je bent flexibel
  • je hebt commercieel inzicht
  • je bent resultaat- en oplossingsgericht
  • je beschikt over goede communicatie vaardigheden (zowel in woord als geschrift)
  • je werkt accuraat en bent administratief sterk

Meer informatie of koffieafspraak?

Stuur je motivatie of vraag naar onze HR Manager, Saskia van der Linde via hrm@gz.nl.