Medewerker Commerciële Binnendienst

Vanwege onze ambitieuze plannen en kansen in de markt zoeken wij een:

Medewerker Commerciële Binnendienst

Ben jij die commerciële topper die telefonisch de juiste snaar bij onze klanten weet te raken? Ben je een kei in het maken van afspraken en draai je je hand niet om voor maken van een treffende offerte? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie ben jij?

Als commerciële binnendienst voor de afdeling kantoorartikelen ben jij de steun en toeverlaat van onze accountmanager(s). Je bereidt offertes voor, maakt telefonisch afspraken en ondersteunt de buitendienst in de dagelijkse gang van zaken. Daarnaast heb je telefonisch contact met onze klanten om de relatie te verstevigen en de omzet uit te breiden. Bij afwezigheid van je collega’s ondersteun je de afdeling bij het verwerken van orders en het beantwoorden van vragen via mail of telefoon.

Wat hebben wij te bieden?

Een zelfstandige, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid in een organisatie met enthousiaste collega’s. Je krijgt veel vrijheid en volop mogelijkheden jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Je ontvangt een uitstekend salaris overeenkomstig het niveau van de functie, daarnaast kun je rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Er is veel aandacht voor persoonlijke ontplooiing en ondersteuning middels het volgen van vakopleidingen en in-house trainingen.

Wat verwachten wij?

– Je hebt ervaring op MBO-niveau als commerciële binnendienst;
– Je bent stressbestendig en doortastend;
– Je bent representatief;
– Je hebt commercieel inzicht;
– Je beschikt over goede communicatie vaardigheden (zowel in woord als geschrift);
– Je werkt accuraat en bent administratief sterk;
– Je bent woonachtig in de regio.

Meer informatie of koffieafspraak?

Stuur je motivatie naar onze HR Manager, Saskia van der Linde via hrm@gz.nl of bel via 075-6351231.